Jiří Vávra: Design thinking – workshop

Jak vytvořit úspěšny film, reklamu, produkt nebo službu? Tak to je hlavní nosná linka workshopu Jiřího Vávry Design thinking.

Design thinking je metodologie využívaná za účelem vytváření nápadů, zlepšení služeb, produktů, procesů nebo prostorů a řešení kritických otázek v jakékoli fázi nebo kontextu.
Používají ji přední kreativní agentury, ale i firmy jako Google, Deloitte ši IBM.

Jiří Vávra se workshopem vrací na svoji alma mater. Před několika roky v Opavě vystudoval obor Audiovizuální tvorba – absolvoval investigativním dokumentem o problematice vlivu médií na náš životní styl s názvem Tělo plné štěstí. Z dalších filmů jmenujme alespoň Vymazán či festivalově mimořádně úspěšný snímek Sportu zdar.

V současné době pracuje jako Strategic Design Lead ve společnosti Deloitte Czech Republic, ale jeho kreativní nápady a postupy již podpořily kampaně celé řady jiných společností a produktů, např. Škoda Auto, Staropramen, Nivea a dalších.

S Jiřín Vávrou se můžete setkat ve středu 15. května od 10 hodin v budově Filozoficko-přírodovědecké fakulty na Hauerově ulici č. 4 v Opavě.